Tuesday, November 2, 2010

Unlocker Cara Mudah Memadam Fail dan Folder

Untuk post yang lepas saya telah cuba buat mengikut langkah diber tetapi malang tidak berbau, selepas buat folder tidak boleh delete folder tersebut. Saya mula gelabah dan tidak tahu untuk buat apa-apa selain bertanya kepada rakan-rakan seperjuangan. Maklumlah ilmu komputer masih belum khatam habis lagi




Alhamdulillah, seorang rakan saya mencadangkan kepada saya menggunakan perisian bernama Unlocker. Perisian ini amat baik dan paling menguntungkan kepada pengguna, ianya adalah percuma. jadi, jimat wang. Boleh pula dimuat turun dari internet. Mudah dan cepat.


Ketiga paling penting, ia dapat menjalankan tugasan dengan baik. Dalam kes ini, saya telah berjaya memadam folder yang saya sembunyikan daripada langkah Tips Sembunyikan Folder di Windows. Unlocker juga dapat menjalankan tugasan lain.


Untuk anda yang mnegalami kesukaran untuk memadam folder ataupun fail dalam Windows anda, boleh layari www.unlocker.com dan muat turun segera.



Selamat mencuba !!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Lady Gaga, Salman Khan